понеделник, 25 март 2013 г.

DIY : дървен сандък с "етикет"




  Този уикенд продължих с ровенето в мазата. Търсих някакви кутии и сандъчета за да посея семена за разсад в тях. Тази година съм се амбицирала да отгледам около 1283 вида зеленчуци на има  - няма половин декар градина,но това е друг въпрос.
Ето на какво попаднах и как се започна днешния "направи си сам" урок :
1. Първо почистих дървеното сандъче и пристъпих към боядисването му. Аз използвам бяла акрилна боя - мат и го боядисах  с четка.. Изчаках да изсъхне добре.

 И така щеше да ми свърши работа,но реших да го декорирам с етикет ,на който да мога да надписвам какво съм поставила в него.
2. Спрях се на любимата си боя с ефект на "черна дъска".Така ще мога да сменям когато ми се наложи надписа  и да  изписвам лесно нов. За целта ни трябва :
     - черна боя с ефект на черна дъска
     - дунапренен тампон
     - картон и макетен нож


3. От картон си направих шаблон за етикет,изрязах го с макетния нож по очертанията.
4. С двойно залепващо тиксо го прикрепих към сандъчето от страната ,на която  избрах  да   стои етикета.
5.С потупващи движения нанасяме боята.Ако не стане плътен черен цвят,може да изчакаме да изсъхне и да нанесем още един слой.
6. Може да  доукрасим нашия етикет с четка като добавим още няколко завършващи детайла.

 В сандъчето поставих няколко кофички засадени със семена на физалис.


Pin It Now!

Няма коментари:

Публикуване на коментар