сряда, 20 март 2013 г.

DIY : Пролетна Великденска кошничка


 

 Изнамерих един стар панер за хляб  в мазата. Доста неугледен вид имаше ,но сърце не ми даде да го изхвърля. За да попадне нещо мое на боклука трябва да е много неспасяемо или някой от домашните ми  да ме издебне и разчиси безценните ми вехтории.Тъй като действието се разви късно вечерта,не успях да го снимам добре,а и не ми се отлагаше за другия ден.
Така че за снимка тип : ПРЕДИ -ще сложа един обикновен плетен панер
 За да го префасонирате ви трябват :
 -Панер или плетена кошничка;
 -Бяла акрилна боя-за предпочитане спрей;
 -Парче плат малко по-голямо от дъното на кошничката ;
 -Лепило подходящо за текстил(аз ползвам едно гелообразно универсално лепило на UHU )

 1.Първо почиствате стария панер,ако имате такъв или просто вземате един нов с идеята ,че ще му придадете нов и по-свеж пролетен вид.

 2.След това с акрилен  спрей напръскваме от разстояние кошничката ,така че да попадне боя от всичките и страни.

 3.Оставяме да изсъхне добре . Вземаме панера и очертаваме на лист хартия дъното му ,като след това изрязваме и правим шаблон за подложката от плат.
4.Очертаваме я върху плата ,който сме избрали и изрязваме с около 1 см. навън от очертанията,за да имаме резерв и да я подгънем .Зашиваме подгънатия край.
5.Залепяме подложката на дъното на панера с текстилно лепило.
 Сега само чакам Великден ,за да я напълня с шарени яйчица.




Pin It Now!

Няма коментари:

Публикуване на коментар